Neyi Amaçlıyorum?

Her türlü teknolojik ekipmana ve bilime meraklıyım. Bu "blog"u açmaktaki amacım, bu merakımı ve de bilgilerimi başkaları ile de paylaşmak. Ancak, birtakım web sitelerinden kopyala-yapıştır yöntemi ile alıntı yapmak, teknolojik haberler / bilim haberleri vermek değil kesinlikle. 

Web’de dolaştığınız zaman birbirinin aynı yüzlerce yazı bulabilirsiniz. Biri bir şeyi yazıyor, sonra diğerleri hemen onu kopyalıyorlar. Buradaki yazıların / yorumların tümü özgün. Ve de Türkçe! İngilizce onbinlercesine karşılık Türkçe bu tür girişimler son derece az. Çok beğendiğim, İngilizce bazı yazıları da çevirebilirim, ama bunu mümkün olduğu kadar minimumda tutuyorum. Çeviri yazıların sonunda mutlaka kaynağa bir bağlantı veririm. 


Elimden geldiğince temel konularda da bilgilendirici yazılar yazmak, blogu bir bilgi kaynağına çevirmek de hedeflerim arasında. Yazdığınız güncel yazılar eskiyebiliyor ama, hiç eskimeyen ve daima ihtiyaç duyulan temel konular da var.


En son teknolojik yenilikleri haber vermek, sürekli güncel olmak gibi kaygılarım yok. Sadece ilginç bulduğum, paylaşmak istediğim şeyler üzerine yorum yapacağım. Ve tekrarlıyorum, “sadece bana ait, özgün” yorumlar (çevirilere dahi kendimden bayağı yorum katacağım)  olacağı için belki de sadece burada okunabilecek. Tabii ilginç buldukları her şeyi sürekli kopyalayanları saymazsak! Alıntı ve hatta çalıntı yapılmasını engelleme gibi bir şansım yok; ancak en azından alıntı yapıldığında blogumdan bahsederseniz mutlu olurum.


Herhangi bir konuda eleştirilerinizi bildirmek ya da soru sormak için bana techno.65 AT hotmail.com’dan ulaşabilirsiniz.
Neyi Amaçlıyorum? Neyi Amaçlıyorum? Reviewed by Fırat Tarman on Aralık 20, 2010 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.